Random random: Sinner - könyvtrailer

Már emlegettem Maggie Stiefvater új regényét itt és itt is. Az új emlegetés azonban nem is lehetne aktuálisabb ennél, ugyanis kicsit kevesebb, mint egy hónap múlva érkezik a Shiver-trilógia (jó, tudom, Mercy Falls farkasai a sorozat neve, de nekem már akkor is mindig Shiver-trilógia marad) kiegészítő regénye, a Sinner.
Maggie Stiefvaternek (jó) szokása minden regényéhez zenét írni, és amennyire egyéb elfoglaltságai engedik, könyvtrailereket is rajzol hozzájuk. (A The Dream Thievesnél ez kimaradt, helyette a kocsiját festette le - Kavinsky stílusban -, miközben a háttérben szólt a maga komponált zene - ezen is érződik a Kavinsky-hatás. A videó amúgy megtekinthető itt.) A Sinnerhez is született trailer, méghozzá azzal a meglepő újdonsággal, hogy a zenéhez ezúttal dalszöveg is járt, és Maggie énekel! A zene és a rajzok is annyira visszaadják Cole-t és Isabelt, hogy el sem hiszem. Hozzájuk nem illett volna valami kevésbé fura, valami megszokott és csendes. Uhh, és én még azt hittem, nem tudom jobban várni a könyv megjelenését. Hát pedig, de. Márcsakegyhónap, márcsakegy, márcsak...
A tovább mögött megtekinthető a trailer, illetve meghallgatható a dal SoundCloud verziója, amit le is tudtok teljesen ingyen tölteni.


 



Én már rongyosra hallgattam a zenét és néztem a trailert. Nektek is hasonlót javaslok! 
(A rajz Isabelről és Cole-ról - mint az kitalálható a trailerből - Maggie Stiefvater munkája.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése